Amsterdam – Hoewel iedereen, als gevolg van de corona-pandemie, al twee jaar niet heeft kunnen genieten van Jumping Amsterdam, blikt het topevenement vol vertrouwen vooruit. Afgelopen week zette het internationale topconcours een handtekening onder een driejarige overeenkomst met EuroParcs.
EuroParcs schaart zich hiermee naast de vaste partners van Jumping Amsterdam: RAI Amsterdam, Longines, De Telegraaf, Anemone HorseTrucks en Stoeterij Sterrehof. Directeur Irene Verheul: ‘De afgelopen twee jaar heeft veel impact gehad op de organisatie, maar zoals beloofd houden we onze focus op de toekomst. We zijn erg blij dat we in EuroParcs een nieuwe partner hebben gevonden met een duidelijke visie en dezelfde grote passie voor de paardensport.’
Bij EuroParcs vind je verrassende vakantieparken met de grootste diversiteit aan locaties, verblijven, voorzieningen en faciliteiten. EuroParcs biedt een scala aan vakantieparken op de allermooiste locaties, midden in de natuur, in het bos, in de bergen, aan het water en dicht bij bruisende steden. De core business is de ontwikkeling van vakantieparken, de verkoop van vakantiewoningen aan particulieren en zakelijke beleggers en de verhuur ervan aan particuliere en zakelijke gasten.
Wim Vos, directeur van EuroParcs zag topsport altijd al als het aangewezen pad om topondernemer te worden. ‘Topsport leert je veel en de visie van EuroParcs sluit aan bij dat van Jumping Amsterdam. Altijd gaan voor kwaliteit en verbeteringen waar mogelijk. We kijken uit naar de samenwerking en zijn er trots op dat EuroParcs de komende edities presenting sponsor is van de Wereldbeker Springen!’