Het lukt mij niet om online kaarten te bestellen, want ik kan geen stoelen selecteren?
In de bestelmodule kies je eerst een vak. Vervolgens kies je het gewenste aantal plaatsen en kun je de juiste prijs selecteren. Klik vervolgens op ‘voeg toe aan selectie’ om plaatsen toegewezen te krijgen. Je krijgt automatisch de best beschikbare plaatsen toegewezen. Wil je handmatig wijzigen naar andere plaatsen? Dan kan dat door op de gewenste stoel op de zaalplattegrond te klikken.
Kan ik na het ochtend- of middagprogramma blijven?
Op vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 januari kun je met een kaart voor het ochtend- of middagprogramma na afloop terecht in het strodorp met vele stands, eetgelegenheden en bij de losrijpiste. De plek op de tribune is uitsluitend voor het dagdeel waar je een kaart voor hebt.
Mag ik met een kaart voor het middag- of avondprogramma eerder naar binnen?
Op vrijdag 24, zaterdag 25 en zondag 26 januari heb je met een kaart voor het middag- of avondprogramma maar liefst drie uur voor aanvang van het desbetreffende dagdeel toegang tot het evenement.
De deuren van het evenement gaan 30 minuten voor aanvang van het ochtendprogramma open. Je kunt 20 minuten voor aanvang van het dagdeel waar je een kaart voor hebt terecht op de tribune.
Wanneer zijn de Passe-Partout Dressuur kaarten geldig?
Deze kaart is geldig op:
DO 23-01-2025 van 08.30 – 23.15
VR 24-01-2025 van 09.00 – 17.30
ZA 25-01-2025 van 09.00 – 18.15
Waar vindt Jumping Amsterdam plaats?
Adres
RAI Amsterdam
Entree C
Europaplein 22
1078 GZ Amsterdam
Is het evenement geschikt voor bezoek met een rolstoel?
Jumping Amsterdam is goed te bezoeken voor mensen met een rolstoel. Er is een selectief aantal plekken beschikbaar voor mensen met een rolstoel, eventueel met een begeleider. Bestel hiervoor een speciaal rolstoelplaats in vak G. Let op: voor de begeleider moet een eigen kaart besteld worden.
Is er groepskorting mogelijk?
Voor groepen vanaf 10 personen geldt 10% groepskorting. Wanneer er in TicketPoint 10 kaarten worden geselecteerd wordt de korting automatisch verrekend. Het reserveren van kaarten voor een groep kan ook via het online formulier (vanaf 10 personen) en telefonisch via 0900 9000 8000 (tijdens kantooruren).
Wat is het verschil tussen Passe-Partout en Passe-Partout Dressuur kaarten?
De Passe-Partout Dressuur kaarten zijn alleen geldig op de volgende dagdelen:
DO 23-01-2025 van 08.30 – 23.15
VR 24-01-2025 van 09.00 – 17.30
ZA 25-01-2025 van 08.30 – 18.15
De normale Passe-Partout kaarten zijn geldig op alle data en dagdelen.
Kunnen kinderen gratis naar binnen?
Ik heb per ongeluk verkeerde kaarten gekocht, kan ik deze wijzigen?
Wat is het programma van Jumping Amsterdam?
Ik zou graag foto’s willen maken tijdens Jumping Amsterdam, mag dat?
Mag ik video-opnames maken van het evenement?
Meer informatie over de aanvraag van een persaccreditatie voor Jumping Amsterdam, vind je hier.
Mag ik mijn hond meenemen?
Mag ik eigen eten en drinken meebrengen naar het evenement?
Het is toegestaan om eigen eten en drinken mee te brengen naar het evenement.
Is het mogelijk om mijn kaarten om te zetten naar een ander vak?
Het is mogelijk om je kaarten om te zetten naar een ander vak, hiervoor wordt wel €5,75 wijzigingskosten in rekening gebracht.
Kan ik parkeren bij de RAI Amsterdam?
Het reguliere parkeertarief van de parkeergarages van de RAI is € 5,50 per uur, maximaal €33,00 per dag. Indien u voorafgaand aan uw bezoek aan Jumping Amsterdam uw parkeerkaart online bestelt, dan ontvangt u het voordelige dagtarief van €27,00.
Kan ik tijdens het evenement het evenement verlaten?
Het is mogelijk om tussendoor het evenement te verlaten. Let hierbij wel op: bij het verlaten van het evenement dient u uw kaart(en) uit te laten scannen. Bij terugkeer dient u uw kaart(en) opnieuw te laten scannen.
Zijn er ook kaarten verkrijgbaar aan de kassa op het evenement zelf?
Staat jouw vraag er niet tussen?
Voor vragen over tickets kan er contact opgenomen worden met TicketPoint. Zij zijn via Whatsapp en via een online chat 24 uur per dag bereikbaar. Ga naar Ticketpoint.nl/contact om via Whatsapp of online chat contact op te nemen.
Telefoonnummer: 0900-9000 8000 (60ct p/m)
Mailadres: [email protected]
Ticketpoint is van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 12:30 en 13:00 en 17:30 telefonisch en via mail bereikbaar.
Voor overige vragen neem contact met ons op.